Cursuri Autodesk Adobe Corel Web

Autodesk, 3D, Adobe, Corel, Sony, Web

Cursuri Autodesk, Adobe, Corel, Sony

Plata online cu card VISA

Cursuri Autodesk, Adobe, Web Design, Corel

Go to content
Cuprins curs randare Chaos V-Ray 2 si Phoenix FD
<< AUTODESK CAD 3D > < 3D MAX, RANDARE
Cuprins curs randare V-Ray 2

Titlurile lecțiilor video din curs Chaos V-Ray 2


I. Chaos V-Ray 2023

47 Noutăți V-Ray Frame Buffer, noua bibliotecă de materiale, incursiune în Chaos Cosmos
48 Chaos Cosmos, importul modelelor 3D și modificarea structurii arborescente a materialelor Chaos Materials, nivelul de detalii al Smart Asset din Chaos Cosmos, setarea noilor regiuni de randare
49 Procedural Clouds, cer cu nori procedurali și lumina ambientală, generarea suprafeței unui ocean
50 Setarile V-Ray Frame Buffer pentru corectia imaginii, depanarea erorilor de randare
51 Exportul din V-Ray Frame Buffer sub diferite formate, aplicația standalone V-Ray Denoiser, post procesarea EXR pe 32 bit: Highlights, Shadow, Vibrance, Exposure, Tone Curve Histogram, post procesarea Photoshop pentru eliminarea Fireflies
Obs. Lectia 53 min 10:32 revenim cu editarea post randare in Frame Buffer
52 Aplicație: integrăm noile noțiuni despre V-Ray 6 într-un atelier de randare care urmează fluxul de lucru din producție popularea scenei cu Chaos Cosmos, setarea luminilor primare în Clay Render cu Material Override, atribuirea de materiale și modificarea structurii arborescente a materialelor MultiSubObject astfel încât să avem o unitate cromatică în designul interior, plasarea luminilor secundare și reglarea LighMix, evaluarea randării primare - modificarea LightMix, randarea de producție EXR urmată de post procesarea EXR
Iluminarea cu V-Ray Dome Light și HDRI
53 V-Ray Dome Light si HDRI, Chaos HDRI. Importul și setarea HDRI din Cosmos Browser, surse externe pentru HDRI și Backplates, setarea Caustics în V-Ray 6
Editarea post randare in Vray Frame Buffer
54 Materiale Chaos Scan: ce sunt, cum se obțin, cum se folosesc
55 Particularizarea materialelor Chaos Scans
56 V-Ray Enmesh
57 V-Ray Decal
58 V-Ray Decal Mask și Displace
59 Materiale Thin Wall si THin Film
60 Modul de lucru cu Chaos Cosmos Vegetation și V-Ray Scatter, aplicatie pentru designer peisagist
61 Chaos Cosmos Vegetation: Surfaces și Splines preset
62 Chaos Cloud, randarea în Cloud economisește resurse uriașe
63-64 Aplicație sumativă ,atelier: scenă complexă cu teren și vegetație, o casă de vacanță, obiecte Cosmos, atelier de materiale, iluminare, populare cu Scatter și Cosmos, punerea cap la cap a noțiunilor de texturare, lumină, randare
65 Randarea V-Ray Image în Chaos Cloud, pregătirea și verificarea scenei, trimiterea către Chaos Cloud, setările de randare Cloud, obținerea produsului finit și calculul de cost al randării Cloud, post procesarea după randare în Frame Buffer
66 Detalii ale randării Chaos Cloud, randarea de previzualizare în Cloud, modalități de randare economică.

II. Introducere în Chaos Phoenix FD pentru V-Ray

67 Phoenix FD Fire Explosion simulation
68-69 Phoenix FD Ocean Simulation, simularea unui peisaj de litoral arid

Bonus: deoarece procedura de lucru cu Phoenix FD este aceeași atât în Corona cât și în V-Ray, diferind doar materialele și modul de iluminare a scenei dar nu operatorii Phoenix FD, vă oferim bonus 10 lecții video din cursul Chaos Phoenix pentru Corona Renderer:
70 Simularea Chaos Phoenix Fire,
71 Post procesarea în Adobe After Effects, dispersia umbrelor și a luminii flăcărilor în încăpere,
72 Parametrii Chaos Fire,
73 Simularea Smoke,
74 Simularea Smoke,
75 Tutorial Chaos Candle,
76 Simulările de tip Explosion, trei aplicații inclusiv randarea pe secvențe și post procesarea acestora în Adobe After Effects,
77 Simulări ale curgerii lichidelor, coliziuni cu recipiente,
78 Construcția scenei unui bazin de înot,
79 Interacțiunea a două simulări de lichide, un jet de apă în bazin1.

Proiectele de exercițiu 3D Studio Max

nu mai pot fi oferite ca arhivă Zip care să conțină toate componentele împachetate (texturi, materiale, obiecte 3Ds, fișiere HDRI ,etc) deoarece în fiecare lecție construim proiectele împreună, pur și simplu inserând-le din biblioteca Chaos Cosmos, iar a le arhiva ar consuma inutil un spațiu imens. Numai cadrele care se generează în timpul unei simulări Phoenix au 2-3 Gb.
Pe de altă parte, Chaos nu permite distribuirea materialelor și a Asseturilor sale. Aveți totuși la dispoziție 39 de proiecte Max, care nu conțin Asseturile importate din Cosmos, dar cursul include texturile și obiectele Obj/3Ds acolo unde au fost utilizate.
Astfel, veți primi un mesaj care vă solicită să descărcați Asset-urile asociate:
Cosmos Missing Files
80 Simularea interacțiunii unei bărci cu apa oceanului, rezolvarea problemelor Fireflies,
81 Simularea interacțiunii unui solid scufundat în apă.
Chaos V-Ray Caustic folosește algoritmul Progressive WIP. mult mai eficient și intuitiv, proiectul Pool.
Back to content