Cursuri Autodesk Adobe Corel Web

Autodesk, 3D, Adobe, Corel, Sony, Web

Cursuri Autodesk, Adobe, Corel, Sony

Cursuri Autodesk, Adobe, Web Design, Corel

Go to content

Cuprins curs Corel Draw intensiv

<< COREL SONY WEB
cuprins curs Corel Draw intensiv

Titlurile cursului Corel Draw intensiv

1. Primul contact cu Corel Draw, tur al spatiului de lucru, optiuni primare de dimensiuni, spatii de culoare

Cap. 1 - Concepte de baza Corel Draw

1.1 Concepte fundamentale de grafica vectoriala Corel
2. Conceptul de imagine bitmap si imagine vectoriala
notiuni adiacente studiate: rezolutia imaginii, instrumente de deplasare si zoom, combinarea imaginilor vectoriale cu imagini  bitmap

3. Caracteristici ale imaginilor vectoriale, umplei si contur, Fill si Outline, parametrii umplerii si conturlui
notiuni adiacente studiate: open recent, umplerea curbelor deschise, culoare solida sau gradient, umplere si contur pentru text

4. Page Layout, Booklet, Facing pages. Spatii de culoare RGB si CMYK

5. Conversia RGB in CMYK, analiza modului in care Corel Draw face conversia, corectarea conversiei, convertirea pentru tipar – bune practici
notiuni adiacente studiate: verificarea spatiului de culoare al produsului final cu Photoshop, copierea proprietatilor unui obiect

6. Layers, lucrul pe straturi. Structura si manipularea Objects - Layers
notiuni adiacente studiate: inserarea unui font in proiect, gestionarea straturilor – layers, importul imaginilor bitmap in container, convertirea textului la curbe
Pentru notiuni avansate despre Layere, mergeti la Lectia 25.

1.2. Concepte legate de culoare si tipar
7. Bleed, Printer Marks: zonele de siguranta ale proiectului tiparit, marcajele de tipografie
notiuni adiacente studiate: importul SVG, scrierea textului pe o cale, aranjarea a doua obiecte unul fata de celalalt, vizualizarea separatiei de culoare

8. Negru: Pure Black si Rich Black, componenta culorii Black in CMYK, erori si corectarea erorilor aparute la conversia dintre spatii de culoare
notiuni adiacente studiate: culori Spot si culori Process, efectul drop-shadow si analiza culorii sale

9. Conversia culorilor de proces in culori spot si invers, conversia CMYK Pantone si invers, metode de conversie, tiparirea / salvarea ca Pdf cu schimbarea profilului de culoare, inlocuirea culorilor cu utilitarul Find and Replace
notiuni adiacente studiate: operatii boolene, front minus back, deformarea Skew

10-11. Gradiente de culoare, Fountain Fill, tehnica de lucru din setarile parametrilor respectiv din controlul geometric

Cap. 2 – Instrumente de desenare vectoriala
12. Rectangle, 3 point rectangle: tehnici si parametri de desenare pentru obiectul dreptunghi, convertirea acestuia la curbe pentru a realiza forme geometrice  
notiuni adiacente studiate: stabilirea cu precizie a dimensiunilor si pozitiei obiectelor, setarea centrului coordonatelor 0, 0
notiuni adiacente studiate: setarea Ruler si a punctului de origine

13. Instrumente de desenare, parametri si modificarea lor: Ellipse, Circle, Spiral, Common Shapes (sageti, bannere, grafice), Impact Tool, Graph Tool

2.1. Lucrul cu text
14. Lucrul cu text: Artistic Text, tehnica de lucru si parametrii textului, editari artistice ale textului
Asezarea textului pe o curba inchisa sau deschisa, caracteristic logo design
notiuni adiacente studiate: setarea Nudge / supernudge, valoarea deplasarii unui obiect cu ajutorul sagetilor tastaturii

15. Lucrul cu text caracteristic revistelor, mapelor, cataloagelor: ParagraphText, tehnica de lucru, parametri, text in coloane – aplicatie mapa Casadomi
notiuni adiacente studiate: inserarea unei noi pagini in proiectul Corel Draw, importul textului din surse externe cu sau fara pastrarea formatarii textului, setarea transparentei obiectelor vectoriale

16. Lucrul cu text: proceura de machetare Flow text, Wrap text, lucrul cu text si imagini in pregatirea proiectelor grafice, facilitatea Drop Cap

17. Lucrul cu text caracteristic logo design: Combine Objects, Envelope Text, Add Perspective, Shape Text, 3D Effects – explorarea efectelor tridimensionale impreuna cu perspectiva conferita textului

18. Lucrul cu text: text to frame, incadrarea textului intr-un cadru, editarea textului in cadru. Aplicatie:  
notiuni adiacente studiate: diferente de obiecte geometrice, resetarea Corel Draw la setarile de la momentul instalarii!

19. Lucrul cu text: aplicatie, text pe curbe, text in cadru, gradiente, text in coloane

20. Lucrul cu text: aplicatie catalog de produse, exersam importul imaginilor, inserarea in containere particularizate, lucrul cu text, gruparea – degruparea obiectelor si ordonarea acestora, machetarea catalogului de produse

21. Lucrul cu text: text vertical si tabele cu text

2.2. Instrumente de desenare si colorare a curbelor si contururilor, Instrumente utilizate pentru a crea obiecte desenate care nu sunt variații ale dreptunghiurilor, spiralelor sau cercurilor
22. Freehand, Live Sketch, Smart Drawing, 2 Point Line, Bezier si tipuri de noduri

23. Comutarea intre curba si segment de dreapta in lucrul cu Pen si Bezier. B-Spline, Polyline, Artistic Media: Brush, Sprayer, Calligraphic. Lucrul cu noduri

2.3. Tehnici avansate de colorare si vectorizare
24. Mesh Fill, colorarea artistica a obiectelor, cu tranzitie fluida intre culori - aplicatie

25. Smart Fill, instrument avansat de umplere si editare geometrica
notiuni adiacente studiate: creearea de noi layere, atribuirea obiectelor, blending mode, editari boolene ale formelor geometrice: weld, trim, front minus back, etc
Limitarea aplicarii unor efecte asupra obiectelor cu alt Blending Mode decat Normal

26. Trace Bitmap, tehnica, parametri, editarea Corel a vectorizarii cu ajutorul Smart Fill, limitele operatiei de vectorizare
notiuni adiacente studiate: operatia inversa Convert to Bitmap, paleta de culori utilizate in proiect  

27. Trace Bitmap cu programe externe Corel Draw
notiuni adiacente studiate: exportul unei imagini bitmap din imaginea vectoriala

Cap. 3 -  Efecte Corel Draw

3.1. Efecte aplicate obiectelor vectoriale
28. Shadow / Drop Shadow, aplicarea efectelor de tip umbra, straluciri, aplicarea mai multor efecte unui singur obiect, despartirea umbrei de obiect, culoarea umbrei

29. Contour, Blend, Distort, Extrude, Block Shadow
notiuni adiacente studiate: alinierea relativa a obiectelor

3.2. Efecte aplicate obiectelor bitmap
30. Lens Effect, tehnica, parametri, tipuri de efecte, mode de aplicare, Lens Effect Magnify si Fish Eye, exploatarea conceptului
notiuni adiacente studiate: setarea rezolutiei imaginilor bitmap importate si redimensionate – down sampling, copierea proprietatilor si efectelor penrtu obiecte vectoriale

31. Efecte 3D. Sferizarea, Page Curl, Distort – Wet Paint, exploatarea tehnicii
notiuni adiacente studiate: selectarea obiectelor in functie de categorie, custom, down sampling, redimensionarea formatului vectorial in acord cu dimensiunile obiectului bitmap importat
notiuni adiacente studiate: Cai de a repara transparenta data de Page Curl: Transparency respectiv Container, exersarea desenarii cu Pen Tool
notiuni adiacente studiate: aplicatie logo cu operatii boolene

32. Efecte aplicate textului si imaginilor
notiuni adiacente studiate: Layer Blending Mode, Crop Tool

Cap. 4 - Salvare, export
33. Salvare, versiuni, export svg, eps, ai, pdf, dwg, dxf, cdr, wmf, exportul imaginilor transparente pentru web design, export png - exemplu aici >
notiuni adiacente studiate: Knife tool.
cuprins curs Corel Draw intensiv
Back to content