Ce învățăm în curs 3D Studio Max - Cursuri

Go to content

Main menu:

Continut curs 3D Studio Max

Ce învățăm în Curs 3D Studio Max?

În acest curs vom deprinde utilizarea instrumentelor și tehnicilor de modelare 3D și animație, vom învăța să modelăm orice obiect în spaţiul tridimensional, pentru toate domeniile: tehnic, industrial, construcţii şi instalaţii, arhitectură, mobilier, amenajări ambientale, animaţie, să îi atribuim coordonate de mapare (UVW Map), să texturăm un obiect, să așezăm luminile din scenă și să setăm umbrele, să obșinem o imagine fotorealistă a obiectului modelat prin Render static sau animat.

Vom folosi ca instrument de lucru ajutător Adobe Photoshop şi Adobe Camera Raw, pentru a crea sau ajusta texturi, dar şi pentru a post procesa renderul static, și editoare de film pentru a modifica renderul animat.

Vom demonstra utilizarea diferitelor instrumente şi tehnici de modelare 3D avansate cu prilejul aplicaţiilor practice, pe parcursul modelarii efective a diferitelor obiecte.

Cursul 3D Studio Max este structurat pe exemple concrete, astfel încât în fiecare lecţie vom obţine ceva concret: un obiect 3D, o animaţie, o simulare 3D, tur virtual arhitectural.

Randarea 3D Studio Max

Vom studia 3D Studio Max în 12 capitole, pe parcursul cărora vom învăţa, etapă cu etapă, operaţii şi tehnici avansate de modelare 3D, animaţie, simulare 3D, ciocniri, cloth, randare şi iluminare directă, respectiv iluminare globală, plecând de la Clay Render și ajungând la iluminare globală avansată GI.
Randarea este operația prin care obținem o imagine sau o succesiune de imagini, un film, din modelul 3D. Vom studia tehnici de randare plecând de la cele simple - Scanline clasic, până la randare fotorealistă cu Mental Ray și Global Illumination.
Iată un exemplu de render realizat în 3D Studio Max

Render 3D Studio Max
Randare cu volume light
Randare interioara 3D Studio Max
Randare fotorealista 3D Studio Max
Back to content | Back to main menu